När det blir för modernt

Publicerat den 2013-05-13 klockan 08:48:13
I Lördags var jag nere i Göteborg. Jag firade, tillsammans med Cicci och Mitzi, Andrea som har fyllt 30. Detta gjorde vi genom att spendera en heldag på St.Jörgens spa och efter att ha mellanlandat hos Mitzi en stund åkte vidare in till stan för att käka på restaurang. När vi skulle boka restaurangen kollade jag lite på nätet efter tips, det var ju ett  tagsen vi flyttade nu och det kommer ju upp nya ställen hela tiden och blev tipsad om ett ställe som heter Pinchos. Pinchos är en tapasrestaurang och eftersom att vi alla fyra älskar tapas så tyckte jag det lät som ett bra alternativ och bokade...
När väl kvällen var kommen blev vi lite sena (som vanligt) och jag tänkte det var bäst att ringa till restaurangen för att meddela detta,tyvärr var inte detta möjligt då dem bara hade kontakt via  mail..?!
När vi kom fick vi tydliga instruktioner om hur VI skulle göra, för det var vi som själva genom en app i telefonen skulle lägga beställningarna, vidare var det vi som skulle gå till luckan och hämta våran mat efter att telefonen plingat till och sist så skulle vi skicka ett litet meddelande när vi ville betala...
 
 
Inte nog med den fattiga servicen och kontakt med personal så kom detta mail igår, jag vet inte ens om jag orkar svara. Det var ingen hit för vår del iallafall, det fattas så mycket när man inte får en helhetsupplevelse, när man få sköta halva jobbet själv så att säga... Säkert jätte trendigt och roligt första gången man går dit, men nej jag är inte imponerad ! Jag vill inte tala om för personalen via ett mail om jag är nöjd eller inte, det gör man på plats med den servitris som har serverat en hela kvällen..
 
För övrigt hade vi en kanondag
 
Härliga vänner har jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0