Då var man där...

Publicerat den 2013-05-17 klockan 09:24:26
... sista pillet på läsårets sista tenta, jag kommer inte sakna detta i sommar. Att skriva på den sista tentan är svårare än jag trodde, all motivation är som bortblåst. Jag har antagligen tagit sommarlov redan nu, men samtidigt känner jag mig superstressad eftersom det är S Å himla mycket jag ska hinna göra på dessa två veckor... Eller ja, tentan ska ju vara färdig idag men ändå...STRESS !
 
Imorgon åker jag till Stockholm med Jacob och lillebror Oliver, det ska bli mysigt och lite spännande på samma gång. Vi ska gå och se west side story på stadsteatern och bo på hotell, men annars har vi inga direkta planer, Jacob vill gärna hinna gå på något museum så det ska vi försöka hinna med. Min morbor och hans tjej är med och spelar i musikalen så förhoppningvis hinner vi med och kramas lite med dem.
 
Idag måste jag som sagt hinna färdigt med den där j&%L# tentan och dessutom packa och fixa för i morgon, men först ett sånt där jobbigt telefonsamtal som man helst vill slippa... kaffe kaffe kaffe...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0