jahopp...

Publicerat den 2012-09-05 klockan 18:34:55
Idag är jag trött alltså, både Hjalmar och Lovis har hållt låda i natt, eller ja det har väl varit ofrivilligt iof. Det har varit hosta hela natten och jag märker att även dem är trötta. 
 
Idag blev vi uppdelade i grupper i skolan och det kändes riktigt bra, det blev ett bra gäng i min grupp och jag tycker det känns lite lättare när det bara är 6 personer att fokusera på och lära känna än 60 ! Ja det tycker nog alla. 
Nu har vi liksom kickat igång kursen och det är väldigt roligt och super intressant, i morgon har vi den första föreläsningen sen åker jag och twinsen hem till Blidsberg igen och jisses vad jag ska pussa på mina stora killar - alla tre ! 
 
Hjalmar och Lovis trivs bra här hemma hos mormor, fast Lovis är lite mammig för tillfället... eller det har hon nog kanske varit hela tiden, men det märks tydligare nu när jag lämnar henne. 
 
 
 
Hjalmar har fått två nya kompisar i kattungarna Elsa och Doris, katterna verkar trivas lika bra i Hjalmar sällskap, trots hans hårda behandligar ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0