dag 2

Publicerat den 2012-09-04 klockan 19:57:51
Ja idag har vi haft lite mer genomgång av vårt program och det var intressant, men jag vill att det ska dra igång på riktigt nu. Jag är laddad.
Fast samtidigt lite rädd att när det väl sätter igång så går det för fort och jag hinner inte med. Hoppas att jag kommer in i det snabbt och att jag är förberedd. Tror jag var smart som lånade alla böcker på biblioteket en vecka innan så jag kan sitta och läsa boken som vi ska använda nu i veckan, sen kan jag köpa böckerna eftersom. 
 
I morse var mormor här en sväng, min mormor alltså. Hon hade med sig lite babyleksaker som Hjalmar och Lovis kunde roa sig med på dagarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0