Det blir inte som planerat

Publicerat den 2012-03-01 klockan 08:18:55
Idag hade jag ett späckat schema, först tänkte jag åka upp och träna, sen vidare till stan och babycafé. Efter det är det städardag och ikväll skulle vi hämta skåpet.
Nu blir det nog ändrade planer då förskylningsbaskiluskerna har landat i vårat hus. Vi slängde givetvis av oss vinterjackorna på tok förtidigt. Som alltid.
Jag är lite velig om jag ska åka och träna trots allt, risken eller chansen är ju att det bryter ut ordentligt. Babycafe´t hoppar jag dock över, det är ju inte schysst att bjuda bebisar på förskylning.
Jacob är ju också sjuk såklart, han missar inte en förskylning den grabben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0