En burk med alger - ja tack !

Publicerat den 2012-01-03 klockan 18:45:52
Nej det blev ingen resa till Göteborg idag, jag fick ett litet tipssamtal om att det skulle bli rejält oväder och då valde jag att stanna hemma. Kom på förrut att det inte är så konstigt att jag är trött och lite nere, jag har ju inte käkat kolhydrater på ett par dagar. Dessutom sover jag fortfarande på soffan så jag är kanske lite smått mammatrött...
Vi var inne i Ulricehamn en snabbis tidigare och då köpte jag en burk med Spirulina... jag vet inte riktigt varför, tänkte att en burk med grönt.. grejs skulle vara slutet på min trötthet... det gick inte ner kan jag säga, fyyy fan ! Ska blanda ut det i lite yoghurt eller nått i stället. Nu ska jag slänga på mig träningskläderna och dra upp till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0