Helhelg

Publicerat den 2012-01-22 klockan 21:20:41
Vilken fullspäckad helg jag har haft... jag har brutit mot den vita månaden flera gånger om. Vin, cigg och kebabtallrik har påträffats nära min mun. Eller i kanske ! I fredags hade vi tjejkväll hemma hos Johanna, ett gäng goa tjejer här i byn träffades och drack vin/öl och pratade om allt mellan himmel och jord.
Igår åkte vi hem till mina föräldrar och åt fantastisk god mat, mamma hade vart duktig och gjorde Gi-mat till mig. Mamma och pappa tog bebisarna så jag och Christian fick sova hela natten. Ingen träning har det blivit bara en massa frosseri, men det har det ta mig tusan varit värt.
Jag har ju som ni vet en fäbless för gamla kläder så mamma plockade fram en låda med kläder från när jag, Pernilla och Cathrine var små. Jätte roligt att kunna använda sånt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0