magsjuka

Publicerat den 2012-01-16 klockan 12:34:31
Hoppsan hejsan, då fick man en liten sväng av magsjuka också. INTE trevligt. Känner mig dock bättre redan vilket är otroligt skönt, har iof inte ätit något ännu så vi får väl se hur det går.
Hade ändå tänkt att ha en vilodag från träning idag så det passade ju bra, vila måste man också göra annars blir det inte bra.
Kan säga att jag har gått ner 6 kilo, vägde mig på den vågen som jag hade vägt mig på först, alltså i gymmet och japp 6 kilo. På 1.5 vecka. 6...6,6,6,6,6,6,6,6,6... ni fattar nog !
Jag har börjat käka lite mer kolhydrater nu, pasta och potatis, lite lite bröd. Det var lite för tungt att träna, vara bebismamma och samtidigt vara tom på kolhydrater. Meningen är ju att jag ska känna mig stark och uthållig mer än att tappa vikt.
Nu ska jag krypa ner med bästaste pösbullarna och vila, vila, vila.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men shit! 6 kg??? Grymt jobbat! Krya på dig!

2012-01-16 @ 20:28:10
URL: http://smasmasteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0