Prins Hjalmar och hans bröder

Publicerat den 2012-01-13 klockan 12:04:52
På tal om undanglömda gamla kläder, hittade en sparkdräkt som min lillebror har haft för sådär en 20 årsen...
Jag kommer ihåg min lillebror i denna, vi satte en liten prins/prinsesskrona på hans huvud och tyckte han var det finaste lillebrorsan i hela världen. Jag ska spara dräckten här hemma tills han själv får barn, den är nog säkrast hemma hos mig. Visst är det lite roligt att man så tydligt kan se på plaggen vilket årtionde de är ifrån. Lovis byxdress från 70talet skiljer sig väldigt mycket från denna som är från 90talet.
Ja det bor ju två snygga killar till i detta huset. Jacob ska fixa frillan på morgonen, det är himla viktigt förstår ni. Om han har snygg frilla så kollar inte folk på hans tandkött... Fattar ju vem som helst. Gabbe fixar givetvis frillan för att Jacob gör det, alltid ett steg bakom storebror. Det är himla häftigt att ha stora barn ska ni veta, ni som alltså har bebisar nu. Det är så facinerande att följa deras lilla värld som liksom bara blir större och större...
(tandkräm i mungipan bjuder vi på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0