Badhuset

Publicerat den 2012-01-15 klockan 10:41:58
Igår spenderade jag och Gabbe förmiddagen på badhuset i Ulricehamn, vi var där med en kompis till Gabbe och hans familj. Väldigt skönt att komma ut lite och att få lite egentid med storelillebrorsan. Jag passade på att simma några vändor också, hann inte med mer än typ 250 meter så de var inte mycket men det känns ta mig tusan idag. Simning är ju så himla bra träning, speciellt för min stackars rygg.
Ska dra upp till gymmet en snabbis idag också, ska skriva ihop ett program först bara så jag är förberedd denna gången.
Igår på badhuset så vägde jag mig, har vägt mig på 3 olika vågar och det är ganska dumt, för det skiljer 6 kilo på vågen jag vägde mig på för 1.5 vecka sen och vågen igår. Tror knappast jag har gått ner så mycket... Men jag kör ju givetvis på den vågen på badhuset eftersom den visade minst.
Plankor är något jag hatar att göra, hatar, men återigen är det jättebra för min rygg så jag ska göra en liten plankutmaning med mig själv. Ska börja med att göra en vanlig planka och se hur länge jag orkar stå... återkommer med resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0