2 januari

Publicerat den 2012-01-02 klockan 17:35:27

Ut med det gamla och in med det nya. Jag är inte så laddad som jag borde vara, som jag trodde jag skulle vara. Men det kommer nog gå bra ändå, känner dock att jag inte har några mål. Jag som ALLTID har mål med allt jag gör. Vill jag bli snyggare, smalare, piggare - ingen aning ! Kör ändå på med vit månad som jag bestämt innan. Sen ska jag nog skriva en lista, mål med detta året. Eller jag kanske ska lära mig att inte skriva listor, att inte ha några mål. Kanske är det vad jag behöver ? Jag tänker för mycket... På tok för mycket !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker inte du behöver ha så stora mål med allt, gör det du känner är rätt för dagen så blir det nog bra. Vill du träna så behöver du inte göra det för att bli varken snyggare eller smalare, du kan göra det för att komma hemifrån och få lite egentid (och få det andra på köpet :)).

Kram på dig!

2012-01-03 @ 09:36:10
URL: http://smasmasteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0