Taxar

Publicerat den 2012-02-01 klockan 14:30:18
Idag har jag fått hem paket - äntligen ! Och resultatet blev toppen, precis sådär som jag hade tänkt mig.
Jag har tyvärr inte fått ärva mammas sinne för ögonmått, vilket betyder att Christian garanterat kommer hänga om tavlorna under ett nedvärderande asgarv.. men skit i det, visst är taxarna fina ?
Jag har köpt Owe här och damerna här
Jacob tycker taxarna är lite läskiga, men han vänjer sig nog snart.
Börjar man bli gammal föresten när ens 8-åring kommer till en när man sitter vid datorn och liksom pustar och åhh:ar åt en för att sedan ställa om ljuset på datorn och frågar VARFÖR jag sitter och kisar på en svart skärm ?
Tackar tackar...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar de där tavlorna. Såå snygga!

2012-02-02 @ 08:12:58
URL: http://smasmasteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0