sista natten med gänget

Publicerat den 2012-02-29 klockan 19:25:29
idag var det dags att bygga ihop spjälsäng nummer två, Hjalmar har börjat störa sig ganska mycket på sin syster under nätterna och det som stör bebisarna stör oftast deras föräldrar.
Min farbror och hans fina familj var hem till oss i söndags med en säng till så det var liksom bara att sätta fart med mejseln..
Det gick väl sådär, jag bestämde mig ganska snabbt för att ge upp. Det är ingen ide att sätta igång med sånahär prylar när man är ensam hemma, man blir helt genomsvett !
Så det blir alltså en sista natt tillsammans, skönt på nått vis, jag känner mig inte riktigt redo. Första tecknet på att bebisarna börjar bli stora ju... 4 månader i morgon faktiskt.
Imorgon kommer Christian hem tidigare från jobbet och då ska vi åka och hämta mitt nya skåp. Jag har skramlat ihop 300kr än sålänge! Får väl åka och panta alla kassar med burkar så är jag i hamn sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0