3 månader

Publicerat den 2012-02-01 klockan 09:51:58
Ja då har busbäbisarna hunnit bli tre månader. Vansinnigt vad fort det går. Vi hade planerat att åka på sångstund för bebisar idag, men jag glömde såklart plocka ur babyskydden ur bilen som Christian har till jobbet så vi får stanna hemma.
Lika glada är vi för det, Jacob är dessvärre inte så lycklig idag. Det är dags för tandläkaren. Förra gången fick vi inte upp munnen på pojkstackarn så det återstår att se hur det går idag. Tack och lov så kommer Christian hem och tar honom dit för jag fixar inte riktigt tandläkaren själv så jag överför nog lite panik på honom.
Igår när jag och Christian gjorde våran innan  vi går och lägger oss  koll på barnen så hittade vi en tomtenisse i Gabbes säng.
Det är hans sovmössa, så det så...
Ser ni föresten att Gabbe gör armhävningar i sömnen, precis som sin mamma...
Aaa just det, tapetern med grodorna på är från Happy nature och går att beställa HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0