veckan än så länge !

Publicerat den 2012-08-29 klockan 12:06:53
Det har varit en ganska hektisk start på denna veckan. 
I måndags fyllde våran lillgabbe 6 år, helt otroligt vad tiden går, men han är en riktig 6 åring tycker jag, stor och ordentlig på nått vis. 
Vi var en sväng i Borås på måndagen och passade på att äta på Mc´donald till födelsedagsbarnets stora lycka. 
 
 
(äpple får Hjalmar och Lovis, så ingen får för sig att jag matar dem med pommes eller så) 
 
Natten mellan måndag och tisdag vaknade vi av att Hjalmar hostade så att knappt kunde andas, det var fruktansvärt obehagligt och läkarbesöket på tisdag förmiddag besannade mina farhågor - krupp ! Det är bara att hoppas på att det var första och sista gången han får det ! 
Jag och grabbarna tog en sväng till biblioteket för att hämta min kurslitteratur, även killarna lånade ett gäng böcker, Jacob valde dessutom en på engelska som han ville att JAG skulle läsa för honom... gulp ! Men det är ju otroligt posetivt tänker jag och visst tusan ska jag kunna ta mig igenom en barnbok på engelska ! Annars får väl Christian ta över...
 
 
Idag var det tandläkarbesök för Jacob som stod på schemat och nu är även det avklarat. Nu kan jag pusta ut 30 min innan det är dags för att hämta Gabbe på skolan... Sen har jag en lite överaskning till mina killar, eftersom jag åker till trollhättan på måndag och pappa Jonsson står för planeringen här hemma tror jag överaskningen kommer komma väl till pass... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0