träningssug

Publicerat den 2012-08-22 klockan 08:06:31
Igår efter att jag hade skickat pojkarna till skolan och sedan lagt Hjalmar och Lovis för sin förmiddagsnap gick jag också och la mig en stund. Jag var så där bedövande trött, kroppen hade helt enkelt slut på energi, trots att jag nyligen hade sovit. Jag ställde klockan till 11.45 för att hinna hämta Gabriel klockan 12.20.... Gissa vem som vaknade 12.18 och hämtade sin son i pyjamasbyxor, ingen bh och håret i total katastrof ! 
Sen fick jag bara en känsla över mig, jag vill träna. NU ! Jag vill skaka liv i kroppen, väcka den på nått vis ! Så jag drog upp till gymmet innan middagen och efter nattning av barnen gick jag ut på en lång powerwalk och jisses va skönt det var...
Jag gick och la mig tidigt för att kika på en film med Christian men kände hur hungerig jag var och jag vet att jag har skrivit det tidigare, men man blir hungerig på ett helt annat sätt när man har vart iväg och tränat, men känner liksom att kroppen skriker efter energi... 
 
Så detta blev min kvällsmat ! Det bästa med att man har gjort sitt första träningspass på länge är att man blir så peppad och sugen på att fortsätta. Så fort twinsen har somnat ska jag ge mig upp till gymmet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0