semester

Publicerat den 2012-08-21 klockan 09:23:49
Nu var det slutjobbat för min del, det fick fasligt fort detta året också... sommaren alltså ! Jag trivdes otroligt bra med att jobba i hemtjänsten och kände mig lite ledsen i söndagskväll när det var dags att åka hem. Man kommer snabbt nära de gamla och jag har alltid lite svårt för att slita mig. Dessutom så trivdes jag så otroligt bra med alla kollegor, så jag hoppas helt klart jag kan få hoppa in extra någongång, om jag hinner...
Nu ska jag ladda om, koppla på plugghjärnan, leta kurslitteratur och bara njuta av allt det nya som händer i mitt liv till hösten. 
Fast det är klart , först ska jag ha lite "semester"....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0