regnet piskar

Publicerat den 2012-08-26 klockan 10:52:42
Idag vaknade jag av att regnet piskade mot fönstret, eller nja egentligen så vaknade jag av att Lovis skrek sig fördärvad nere i sängen ! Men det kunde lika gärna varit regnet som väckte mig. Jag är ganska osäker på om det blir någon sorts uteaktivitet i dag... gissningsvis inte ! Jag förtsätter antagligen där jag slutade igår, fixa och dona med kläder och skräp. Jacob ska hårdplugga till engelskaförhöret han ska ha i morgon. Kanske bakar vi en kaka också... vem vet.
 
Det är i vilketfall en såndär härlig höstdag då det är super mysigt att tända ljus, dricka lite te krypa ner i ett varmt bad och bara vara. Kanske plöja igenom nätet efter snygga höstkläder till hela familjen... JA det låter som en bra plan för dagen... 
 
Fick reda på i morse att alla mer eller mindre, som var på kräftskivan åkte på någon sorts magsjuka i natt. Det går magsjuka här i byn, det vet jag men jag tar nog ändå den informationen med en nypa salt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0