Kräftfisket

Publicerat den 2012-08-25 klockan 21:42:10
Då var vi hemma efter kräftfisket, som jag skrev tidigare så hoppade jag och barnen över själva festen efteråt och om jag känner detta gänget rätt så tror jag det är lika bra. 
Jag är trött och har precis lika ont i halsen nu som jag hade i morse, men jisses vad mycket energi jag har fått idag. Jag har verkligen tankat fullt med frisk luft, solens strålar, glada nyfikna små barn och goa vänner.
Det finns inget härligare än små barnhänder som stoppar sina mjuka oskyldiga händer i en balja full med kräftor/krabbor ( fast krabbor har vi ju givervis inte i ån ) 
 
 
 
 
När jag kom hem sen så började jag sortera papper och drog till återvinningsstationen här i byn, (ca 30 sek från vårat hus med bilen, så jag borde åka dit oftare) lämnade papper, glas och en påse kläder ! 
Känner mig laddad... så skönt ! 
Nu ska jag passa på att gå och lägga mig innan det blir försent, så är jag kanske helt kry i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0