Det kanske är dags ?

Publicerat den 2012-04-04 klockan 13:26:15
Varför har jag inte skrivit på så länge ? Jag vet inte riktigt, det är inte så att jag inte har tid, för lite tid kan man alltid hitta. Det är inte heller så att det inte händer nått, för det gör de ju precis hela tiden.
Men jag vill liksom förmedla något när jag skriver, en känsla, en upplevelse eller kanske bara ett tips. För att kunna förmedla den där känslan så måste jag vara uppkopplad till en speciell del av hjärnan och den delen har liksom varit avstängd ett tag. Kanske är det ändå så att det händer lite för mycket och tiden kanske är lite för knapp för att jag ska kunna slappna av och hitta den där delen av hjärnan.
Efter mitt sista inlägg som var för över en månadsen så har jag fortfarande en skara anhängare som är inne varje dag och det är en egoboost vill jag lova, väldigt smickrande givetvis att så många vill se hur vi har det här hemma, hur twinsen växer och om pojkarna har haft nått skoj för sig.
När jag dessutom får "tillrop" på facebook så känner jag att det liksom bara är att sätta igång och skriva ;)
Det är ju himlans roligt...
Så, vad har vi sysslat med nu då...
Vi har njutit av vårsolen... innan det kom en jäkla massa snö igen...
Vi har tittat på när grodorna parar sig, jätte intressant om du frågor Jacob, Gabriel och deras farmor...
Vi har varit på tvillingträff...
Hjalmar har börjat få in tekniken på gåstolen... och på att luta bak huvudet så mycket att det ser ut att trilla av.
Vissa i familjen har varit med och hejat fram Brynäs till SM-final, INTE jag och Gabbe ska ni veta... Hjalmar ser inte heller särskilt road ut så han är antagligen också ett FRÖLUNDA fan, han vet bara inte om det ännu.
Jag har givetvis ett par halvfärdiga projekt som jag pillar med lite då och då, när andan faller på och skolböckerna behöver vila lite.
Ja de var väl det, lite av vad som har hänt, eller inte hänt sen sist...
Tack för sparken i rumpan Camilla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0