Nattjakt

Publicerat den 2012-04-18 klockan 09:39:19

Det kan vara så att jag har varit lite kaxig innan kanske, någon försöker ta ner mig på jorden. MINA barn har alltid sovit bra på nätterna, MINA barn är trygga i sina egna sängar.. MINA barn... ja ni fattar...
Kan dom var korrupta ? Bebisarna alltså ?
De känns som att de har paktat sig innan natten börjar, en vaknar åt gången med ja en halv timmes mellanrum... När man kommer in börjar dom skratta åt en, hö hö hö.. vi fick dig IGEN.
Christian låg på soffan och sov inatt så att han kunde studsa upp och ta Lovis om det skulle bli problem. Det gjorde han inte.
Hjalmars napp försvann spårlöst så som nappar oftast gör när man behöver dem som mest. Tillslut ballade jag ur och sprang runt naken i huset och letade efter en napp, såg Christian ligga och SOVA på soffan. Jag fick ett infall och var bara tvungen att slå honom så jag tog världens sats och dunka till honom över smalbenet, som han för övrigt har problem med... hälsenan eller nått. Han vaknar givetvis i ett skrik och undrar vad f*n jag håller på med...
JA vad svarar man på det, när man står där helt naken med en 11 under näsan ?
Du låg i vägen ?
Det är tur jag älskar dig sa Christian i morse och jag säger det samma till bebisarna...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå vad jag känner igen mig i den känslan du fick när du såg honom ligga och sova...

Och herrejösses vilka söta ungar du har :)



2012-04-18 @ 12:05:37
URL: http://smasmasteg.se
Postat av: Anonym

Jag har verkligen haft en skitdag. Men när man ser detta kort så blir man genast på mycket bättre humör. Såna godingar! Och du skriver fantastiskt underhållande:)

2012-04-18 @ 17:31:16
URL: http://jejos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0