En ny medlem

Publicerat den 2012-04-12 klockan 19:27:47
Jag har ju oftast inte bara ett projekt pågång utan flera... jag har hållt på med en kökssoffa som jag och Christian hittade på blocket... eller jag hittade den och Christian fick köra dit och hämta den - Ett minne för livet !
Soffan var grön. Skogsgrön i någon superblank färg.
Jag har slipat och målat och sen slipat lite till och målat ännu mera..
Så nu är den vit...
Jag tyckte att detta tyget var himla fult till den gröna soffan så jag beställde ett nytt tyg men nu när det ligger mot det vita blev det faktiskt fint.
Men det nya tyger var väl snäppet finare ändå ? Jag har inte satt fast det ordentligt ännu så det ser lite knöligt ut...
Och bilderna är inte så bra tagna, men det var svårt i källardunklet.

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Jättefin blev den, du är så himla duktig.. kram

2012-04-13 @ 10:17:09
Postat av: Annelie jonsson

Tack ! Jag är super nöjd =)

2012-04-13 @ 11:27:15
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0