Som något katten släpat in...

Publicerat den 2012-04-15 klockan 17:23:04
... precis så känner jag mig, jag har tagit en dunder-starkis-tablett nu på eftermiddagen.

Det är inte alls så att jag har fått nån blogghybris och liksom föröker göra mig till som stureplansbloggerskorna ala kissie. Jag har klet på läpparna för att de inte ska torka ut som de annars gör och munnen måste vara öppen sådär annars dör jag av syrebrist inom det närmsta. Det vita kletet på näsan är inte någon fancy hudlotion utan Hjalmars special-rump-kräm... Så ja jag vet min plats och den är inte på stureplan utan på landet... bland de andra kossorna.
Min blick ser sådär härligt tom och liksom död ut... heja heja Annelie !
Min fina Lovis har liv i ögen i vilketfall...

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Lilla gumman,,, stackars dej har du åkt på en sån dunderförkylning. Men inte är du nåt som katten släpat in,för ni har ingen katt har du glömt det;-) krya på dej o kram, kram.

2012-04-15 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0