Oväntat.

Publicerat den 2012-04-09 klockan 16:58:10
Jag tänkte förrut idag att det var ju himla trevligt att Jacob fick hålla sig frisk, han brukar ju annars pricka in varendaste lite förkylning.
Självklart fick jag äta upp den tanken ganska fort. Han blev sjuk, snabbt som attans och värst av oss alla såklart. Han låg i soffan med tårarna rinnandes och sa - Jag tror jag kommer dö mamma. Förstår ni hur mycket man det kommer bli av den pöjken.
Nu har pappa Jonsson bäddat ner Jacob brevid sig själv uppe i våran säng, bebisarna sover middag och Gabriel spelar tv spel på Jacobs rum. HELT TYST är det här nere. Det är inte klokt.
Jag har hunnit skriva en hel del på min första hemtenta som ska vara inlämnad 20/4 och det känns väldigt väldigt bra att ligga hyffsat bra till såhär i början, för det kommer bli betydligt svårare uppgifter har jag sett. Sen har jag kommit in på en kurs till som jag antagligen kommer börja med nästa vecka och då ligger jag redan lite efter, eftersom jag kom in som reserv och de andra började då förra veckan. Så det kan ju vara bra att vara ganska före i denna kursen så jag kan läsa, läsa, läsa i den nya... och liksom komma ifatt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0