Igår blev det inte mycket sagt...

Publicerat den 2012-04-17 klockan 07:29:08
Nej men nu ger jag nästan upp, förkylningen hänger envist kvar, jag har snytigt mig så mycket att näsan är svullen (!) Det känns på riktigt som att den har gått av... inte för att jag är torr och sårig som man kan bli utan trasig - innuti... !
Igår tänkte jag att det fick vara nog och drog min blekfisiga förkylda kropp till solariet, jag vet... aja baja, men jag behövde en liten kick sådär.
Jag brände mig ! Pannan är helt röd och ändå fick det räcka med 10 minuter eftersom det var ett tagsen jag solade senast. Så svullen näsa, röd panna... KUL.
Gick vidare till ica för att handla lite akutvaror så här innan barnbidraget och slog då till på de vackra frukostskålarna som ica har sålt ett tag, ni har säkert sett dem.
Så himlans söta tycker jag och vet inte riktigt varför jag inte har köpt dem innan - 25 spänn.
Tyvärr fanns det bara två ljusblå kvar så om det är någon som springer på två ljusblåa så får ni gärna köpa dem åt mig !
Och just det... i morse vaknade vi till detta - IGEN ! suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0