Det blir lite hysteriskt ibland

Publicerat den 2012-04-10 klockan 18:43:49
Idag är det Christians träningsdag, han brukar vara hemma vid niosnåret sådär... Inte idag ! Idag ringde jag lite hysteriskt och bad honom att komma hem snarast.
Jacob har 41 graders feber, det gör mig extremt nervös. Hysteriskt nervös.
Varför ska den stackarn behöva bli så fruktansvärt sjuk när han blir sjuk, varför räcker det inte med en vanlig liten hosta eller snuva som alla andra ?
Jag ringde 1177 och tanten där tyckte inte det var så himla akut, vilket jag kan förstå. Däremot ville hon att jag skulle åka in till vårdcentralen med honom i morgon bitti så att så får det bli.
Stackars våran stora lilla kille och stackars hans lillebror som hamnar väldigt väldigt mycket i skymundan just nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars store Jacob! Hoppas han kryar på sig snart och hör av dig om jag kan hjälpa till med något! Kram

2012-04-11 @ 08:30:47
URL: http://smasmasteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0