Är det påsk så är det...

Publicerat den 2012-04-08 klockan 00:29:42
Ja ibland får man liksom unna sig...
Våran blandare uppe i duschen är inte helt okej, det blir tyvärr aldrig mer än fesljummet, jag som gärna duschar i sådär 45 gradigt vatten tycker ju det är rena skiten.
Idag var jag tvungen att duscha, det luktar surt på hela gatan när jag kommer gåendes så jag hoppade in i den kalla duchsen och kände hur hela huden blev knottrig... och inte sådär gåshud - åhh - vilken bra låt - knottrig utan kall.Helt enkelt.
Då kommer Jacob in och ska tvätta någon pryl i handfatet och sätter på kranen på det kallaste och gissa vad som händer i duschen då - VÄRME ! Hur rören är dragna där vill vi antagligen inte veta men jag lät kranen stå på under tiden jag duschade.
Hur mycket kostar det om man har både duschen och kranen rinnandes samtidigt ? Antagligen inte tillräckligt mycket för att det inte ska vara värt det, åtminstånde inte när det är påsk och allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ju bara sååå sköön :D

2012-04-08 @ 19:13:43
URL: http://smasmasteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0