Haha... försäkringskassa... HAHAHA !!!

Publicerat den 2011-09-30 klockan 14:38:55
Jag hade en ringlista, ja alltså en lista med viktiga telefonsamtal som måste göras. Igår ringde jag arbetsterapin för att jag har så ont i mina handleder och fingrar, jag fick en tid direkt och det visade sig vara karpaltunnelsyndrom, jag fick med mig två handledsskenor hem som jag verkligen hoppas kommer hjälpa !
Sen ringde jag till BvC för att boka två babyskydd och nu står det två nya fina babyskydd och väntar på mig, Känner mig riktigt duktig som kan bocka av två grejer på listan. Tänkte därför att jag skulle fortsätta på samma spår idag och ta tjuren vid hornen och ringa till Försäkringskassan, det är ju ett samtal iallafall jag gärna drar mig för att ringa. Pratade med dom senast förra veckan, ja tre gånger till och med. Jag skulle bli uppringd i måndags men det blev jag ju givetvis inte. Problemet är att JAG kan inte vänta på att dom ska ringa mig, det är ju bara jag som blir drabbad av det, det är bara jag som inte får någon sjukersättning och det är jag som inte vet hur min sgi ligger till... Ivilketfall idag fick jag tag på en jättetrevlig tjej, den första person som faktiskt har erbjudit mig ett personligt möte, hon tyckte dessutom att min sgi skulle kunna höjas med ganska rejäla slantar - problemet ? Det var hennes första dag och hon vågade inte ändra på nått !!! Resultat - ring tillbaka på måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0