Moster Annelie

Publicerat den 2011-09-23 klockan 19:51:56
Igår blev jag moster till en liten Lucas, jag har inte pratat med min syster själv men har förstått att hon har haft det riktigt riktigt tufft. En såndära förlossning som man gärna slipper helt enkelt, hoppas hon snart återhämtar sig både mentalt och fysiskt. Lucas är såklart helt bedårande söt och jisses vad det pirrade till i magen på både mig och mannen när vi fick bilder mms:ade till oss, det blev väldigt verkligt för oss, snart är det våra bebisar som ligger i plastlådan...

Faktum är att vi inte har förberett något sen jag skrev sist, ingen säng har vi köpt än och vagnen står fortfarande i Göteborg. Sånt löser sig såklart, men det känns ändå som att det kanske är på tiden. Går in i vecka 33 i morgon och det kan tyckas vara lite tidigt att vara färdig fixad med allt redan, men de flesta tvillingar föds faktiskt runt v 35-36 och om mina inte har kommit då så blir det igångsättning v.37, om en månad ungefär. Dom är hjärtligt välkommna kan jag säga för nu orkar inte min stackars kropp mycket till...




en väldigt mörk och tråkig bild, men så ser det ut iaf...



från i sommras, tycker inte själv att magen är särskilt stor, men ack så tung !

Kommentarer
Postat av: mor mor

Snygg mage !!

2011-09-23 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0