Min nya älskling

Publicerat den 2011-09-27 klockan 20:30:21
Idag fick jag en present av Christian, eller igentligen är det hela familjens fast det är ju mest jag som kommer använda den...



väldigt tjusig måste jag säga, är helnöjd, nu ska jag bara förstå mig på den..!


Var hos barnmorskan idag och det gick väl bra, hade ett lågt hb som jag misstänkte, det låg på 103 så nu blir det två järntabletter om dagen. Jag hade dessutom en 2:a i protein, det är väl inte sådär jättebra, men eftersom mitt blodtryck är så bra trodde hon inte att det var havandeskapsförgiftning på gång, vilket känns väldigt skönt såklart. Jag ska lämna ett nytt prov på torsdag när jag ska till SpecMvc.

Jag hoppas jag är lite piggare snart, för jag behöver verkligen städa här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0