Ett glas rött

Publicerat den 2011-09-26 klockan 21:55:13

I lördags hade jag besök av underbara tjejkompisar ifrån Göteborg, tjejer som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Med sig hade dom en flaska rött, alkoholfritt givetvis , det smakade sådär om jag ska vara ärlig men jag älskar när folk tänker till lite extra just för min skull. Idag tyckte jag det skulle vara gott med ett glas vin, det är mysigt att förgylla en vanlig stroganoffmåndag med ett gott glas rött, längtar nog till nästa höst när man kan njuta av ett "riktigt" vin.



Tjejerna hade med sig lyxiga tvålar från Lush också, härligt att kunna skämma bort sig lite ibland, speciellt när man känner sig som en strandad val.



Större delen av dagen har spenderats i sängen, jag har haft fruktansvärt ont och känner att jag gärna ger upp NU ! I morgon ska jag till barnmorskan och jag tänker ta med mig en lång klaglista ! Jag har trots all pina lyckats sy färdigt sängkläderna och jag är väldigt nöjd.



Jacob sydde en woddodocka, hoppas inte det är mig han är arg på...





Nu blir det sängen för mig, imorgon måste jag gå upp jättetidigt för att köra Christian till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0