att göra listor

Publicerat den 2011-09-28 klockan 20:39:54
Nja det blev inget gjort idag heller, kaffet var slut här hemma så det var liksom bara att krypa i säng ! Nu har Christian fixat nytt kaffe, så kanske blir det lite gjort i morgon istället.
Det jag HAR gjort idag är att skriva 2 listor, en lista med saker som skulle vara bra att bli färdiga med innan bebisleverans och en lista med telefonsamtal som behöver ringas... Jag vet ju varje dag att jag måste ringa försäkringskassan och sjukgymnasten tex, men det blir bara inte gjort. Det är mycket lättare om det finns på lista så man kan bocka av det sen när det är färdigt.
I helgen ska jag försöka få mig en liten Mac kurs hos svärfar, om han har tid. Skulle ju vara himla trevligt om man kunde få in lite bilder tex. Tror detta är en riktigt rolig dator om man gillar att fixa med foton... men då är det såklart bra om man vet hur man får in dom i datorn !
Sen såg jag på det senaste inlägget jag skrev att det inte blev några radbyten där jag ville... så ni fattar vilken nivå jag ligger på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0