Aha

Publicerat den 2011-09-28 klockan 21:15:36
Sådär ja, nu har jag redan lärt mig två nya saker, hur man laddar ner bilder från nätet till datorn och hur man har två sidor uppe samtidigt... wohoo ! Nu ska jag bara lära mig det där med radbyte också.
Blev tvungen att köpa lite nya byxor till Jacob idag, herregud vad ungen växer. Konstigt nog så är allt som fortfarande passar trasigt och det som inte är trasigt är på gränsen till förlitet. Vi var på Lager 157 för 2 veckorsen men det var rätt fattigt utbud för barnen där, så nu har jag beställt hem lite från H&M. Jag saknar verkligen att kunna springa runt på stan och shoppa, det blir inte samma sak när man handlar på nätet. Sånt är livet, passade på att köpa lite bebiskläder också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0