Nu jäklar....

Publicerat den 2011-10-05 klockan 07:52:06
Idag har jag varit uppe i ottan, eller ja det beror väl kanske på hur man ser det... men klockan 05.30 iallafall ! Det är tidigt för mig. Jag har vart och kört Christian till tågstationen, han ska till Stockholm på mässa. Jag vill också åka till Stockholm, fast jag kan hoppa över mässan.
Själv ska jag spendera min dag på försäkringskassans kontor, jag skulle ju ringa tillbaka i måndags, vilket jag såklart gjorde. Jag fick då prata med ytterligare en kvinna som inte kunde hjälpa mig ! Man skulle ju kunna tror att mina frågor är väldigt unika och svårlösta men så är inte fallet, jag har väldigt grundläggande frågor om min SGI. Kvinnan lovade att någon skulle återkomma till mig inom två arbetsdagar, annars kunde jag gå vidare till enhetschefen. Eftersom jag ringde tidigt på måndag morgon så räknar jag den dagen som en arbetsdag och gårdagen är då den andra arbetsdagen. Nu har jag faktiskt inget val, jag åker in till kontoret idag och jag vägrar åka därifrån förrens jag har fått den hjälp jag behöver, det är sjukt att man ska behöva kämpa såhär för att få svar på några enkla frågor ! Det värsta är alla dessa sjuka människor som faktiskt inte orkar ringa och tjata, jag är trots allt bara gravid... Jag tänker inte ge mig !
Och just det, enhetschefen... det ska bli spännande att få träffa denne ;)

Kommentarer
Postat av: Therese Wållgren

Hej Annelie,

Gud va länge sen vi hördes av. Ser att ni ska ha tvillingar! Va roligt.. GRATTIS!! :)

Hoppas allt är bra med dig.. Kram Therese (Coozy)

2011-10-05 @ 09:20:27
Postat av: mamma

Stå på dig nu gumman. Ring mig om det behövs så kommer jag också och sätter mig där och håller dig sällskap ;)

2011-10-05 @ 09:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0