Lyxlördag bokad

Publicerat den 2011-10-03 klockan 11:16:42
Hur härligt låter inte detta : En kur med naturkraft; vitaliserande och renande. Glid ner i ett vitaliserande bad. Njut av bodyscrub som efterföljs av utrensande inpackning, ansiktsrengöring och ansiktsmassage. Kuren avslutas med ryggmassage och välgörande kropps- och ansiktsprodukter... ?? Super härligt va, jag ringde och skulle boka detta spapaketet för en stund sen. Det blev ett nej såklart, massera en tvillinggravid i v.34... nja inte jätte lockande kanske ! Jag fick boka in en ansiktsmassage i stället, dessutom så får jag spendera hela dagen på spat, med olika bassänger och bastuar och bara det kommer göra susen för min stackars rygg... Inte nog med det... EGENTID !

Det är rätt bra att boka in sånahär lyx, mys grejer i slutet på graviditeten, då har man nått annat att längta efter och se framimot. Annars blir det rätt mycket funderingar och hopplösa tankar på hur jobbigt det är... men denna veckan vill vi inte ha några bebisar, jag ska ju på spa!
Tänkte jag skulle passa på och hälsa på mina syskon också, när jag ändå är i Göteborg. Framför allt lilla Lucas, gud va jag längtar efter att få snusa bebis.
Sist men inte minst, jag ska dricka islatte, herregud va jag saknar expresso house... löjligt eller hur !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0