30 dagar kvar

Publicerat den 2011-10-21 klockan 08:40:47
Om ni undrar vad jag sysslar med så ligger jag nerbäddad i min säng med en spyhink på höger sida...tycker inte alls synd om mig själv, inte det minsta !
30 dagar kvar, jag står ut ! Jag har väl inget val i och för sig, men jag står ut !
I onsdags fyllde jag år... det börjar närma sig. Bara 3 år kvar till det stora vuxna 30. Jag har nog haft åldersnoja sen jag var 5, men just 30 känns väldigt väldigt - INTE Annelie... men men antar att jag inte har så mycket att välja på, dessutom så blir ju alla andra runt om kring en äldre och då är det ju lite konstigt om jag ska stanna vid 27.. eller ?
När jag mådde som sämst i onsdags, låg och hulkade i toastolen, så kom Jacob upp med en bukett blommor, en nalle och chokladask. Det var ett blombud och det var mamma och pappa som hade skickat det...
Det kändes väldigt uppmuntrande bland alla spyor... Tack mamma och pappa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0