Lazy sunday

Publicerat den 2011-10-09 klockan 12:12:06
Vilken underbar dag jag hade igår, det var första gången jag var på St.jörgens spa men defenitivt inte den sista, jag tror att spat öppnade för sådär en 5 årsen, jag jobbade på ett annat litet hotell i närheten, nämligen St.jörgens hotell och pensionat. Gissa om fd chefen var glad över det stora konkurrerande hotellet som skulle öppna och dessutom med ett snarlikt namn... I vilket fall det var otroligt fräscht och modernt men visst man får vad man betalar för, en ansiktsbehandling och tillgång till spa avdelningen kostade 1500 kr, TACK mamma och pappa för det ! Jag kände mig som en riktig liten prinsessa, eller liten och liten...



Bilresan ner gick förvånadsvärt bra och även att köra runt på hisingen gick kanon, därimot blev jag lite stressad över att behöva köra hem i mörkret, det var nästan så att jag bestämde mig för att stanna i Göteborg över natten. Men jag tog och åkte hem ändå, jag behöver min säng med mitt glidlakan och värmekudde ! Sen är det alltid skönt att vakna hemma... resan hem gick långsamt och lite svettigt men jag kom fram helskinnad och det är viktigast.

Jag fick träffa lilla Lucas igår också, söt som socker såklart och kära någon va små dom är. Tänk att jag har två sådana i min mage, det känns ju helt galet. Tyvärr glömde jag min kamera i bilen så det blev ingen bild på lillgrabben denna gång. Nästa vecka åker jag ner igen, det är så många jag vill hälsa på och jag hade bokat upp mig lite väl tajt igår, så jag tar ungarna och åker ner igen. Det känns otroligt skönt att våga åka fram och tillbaka till gbg, det är nästan den största anledningen till körkortet...

Nu ska jag fortsätta min lata söndag här hemma, färga håret ska jag göra och pilla mig lite i naveln... nää det går ju inte, jag har ju ingen navel längre.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt att du fick använt kortet. Hoppas att du kan tänka tillbaka på den här avslappnade dagen när det känns jobbigt..och navlen ja...den dyker upp igen om så där en månad...men då hinner du knappast med att pilla dig i den...kramar till dig hjärtat..

2011-10-10 @ 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0