Han kräver upprättelse

Publicerat den 2011-10-22 klockan 20:06:18
och det ska han få också... när jag och Gabbe kom hem efter simskolan var huset skinande rent ! Rent på mitt vis, inte sådär att all skit har förflyttat sig från ena stället till det andra utan det var borta, det luktade rent och tja det låg ett lugn över hela palatset. Kanske var det för att mormor och Bosse var här igår med en dammtrasa dessutom kastades ett par pikar över Christians städvanor från de båda.

Inte nog med att han hade städat när vi var borta, han blev dessutom tvungen att städa efter mig när jag hade grisat ner ordentligt i köket och hallen. Jag fick akut smärta i ryggen och fick förflytta min smäckra lilla kropp till sängen... men jag insåg då, trots lite dåligt samvete att det var bra att han fick känna på även det - alltså den där lite respektlösa känsla man känner när man har skurat golvet så klampar någon in med leriga skor...

Efter det stog det middag på schemat och även den fick jag äta i sängen, kanske låter det jättelyxigt men NEJ det är inte lyxigt att ligga på sidan med kuddar uppstoppade lite överallt och äta, man känner sig som ett djur !

29 dagar kvar, mindre än en månad... jag har hört att färskt blod är ett tecken på att förlossningen har börjat, räknas det om det kommer från the other hole ? Inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0