Ännu mer tapet...

Publicerat den 2011-10-26 klockan 08:46:00
Just det, när jag gick runt i färgaffären igår så hitade jag en annan tapet som jag tyckte var himla fin. Tänkte att den skulle passa bra på lilltoan. När vi flyttade in här så var det knallrött, det var inte riktigt våran stil så vi målade om allt i vitt... så länge liksom. Nu har jag tröttnat på att det är vitt vitt vitt precis överallt och känner för lite färg, fast i lagom dos.

Så denna tapeten köpte jag med mig hem, tycker den är jättehärlig och kommer passa fint inne på toan. Synd att det är så mycket förarbete som ska göras innan man kan tapetsera, för det orkar jag inte med just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0