25 dagar kvar...

Publicerat den 2011-10-26 klockan 19:07:42
... japp jag tänker tjata !
Vilken jäkla skit dag rent ut sagt ! Både jag och Christian ligger med någon äcklig förkylning/influensa. Det är ORÄTTVIST ! Jag har ont precis överallt just nu.. det värker i hela kroppen ! I morgon ska vi på TUL och förhoppningsvis så får vi datum för snitt. Jag hoppas att dom står fast vid v.37 som dom lovade när jag blev sjukskriven för ett antal månadersen. I såfall får vi bebisar nästa vecka hoppas hoppas...
I helgen försökte jag mig på att göra en avgjutning av magen, resultatet blev väl sådär...
Får se vad jag ska hitta på med den lilla magen, funderar på att sätta den på en såndär tavelduk och hänga den på väggen. Annars åker den nog i sopan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men shit, tänk att du snart ska få bebisar.... :) Jättesnart ju! Jag har blivit sjuk strax innan förlossning med båda mina barn, kanske är kroppens sätt att säga att det är på G?

Försök njut lite av alla sparkar och sånt (vet att det är omöjligt men... :)) snart är magen ett minne blott och då kommer du sakna den.

2011-10-26 @ 19:47:10
URL: http://smasmasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0