paket

Publicerat den 2011-11-14 klockan 19:47:10
Vem älskar inte att få paket, jag har fått ett paket från ZARA idag och även om det är jag själv som har köpt och betalt för kläderna så blir jag superglad när dhl-killen står utanför min dörr !





ZARA har helt underbara bebiskläder, prisvärda "lyx" kläder, för visst är det billigare att shoppa på hm eller lindex men ibland vill man vara lite fin och då tycker jag ZARA har ett bra utbud.


Igår hade vi besök av faster Jenny, hon är en riktig rackare på att få till roliga och fina presenter...





Hon hade med sig två korgar som innehöll blöjor, bebisschampoo, nappar, bodysar, sparkdräkter och filtar. En rosa till Lovis givetvis. Jätte jätte fint...


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka fina kläder!

2011-11-15 @ 08:42:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Supersöta kläder! :-)

2011-11-15 @ 20:33:53
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0