Äntligen !

Publicerat den 2011-05-27 klockan 16:20:05
Har vi fått tillbaka en livs levande dator och ett fungerande bredband.... för visst är det typiskt, när datorn kom tillbaka lagad och fin så hade åskan slagit ut bredbandet. Men men nu fungerar det fin fint igen.
Jag måste säga att jag har saknat att blogga, men nu när jag satte mig för att skriva har jag ingen aning om vad jag ska skriva om, det finns alltid saker att skriva och jag har såklart en hel drös med nyheter eftersom det var så längesen sist, frågan är bara om jag verkligen vill dela med mig av det nu eller om jag ska suga på karamellen ett tag... mohaa...


Vad jag vet är att helgen spenderas i Göteborg, ja ska jobba, shoppa, "vårda" Mitzi som precis har opererat sig, hjälpa min syster att flytta, hälsa på farmor och farfar, jobba igen, vårda Mitzi igen, jobba IGEN och hmm shoppa ja...
Hur ska jag hinna ? Men tur att det är full fart för då hinner jag inte sakna ungarna så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0