Vet inte vad jag gör...

Publicerat den 2011-03-01 klockan 10:58:53
Gör ett patetiskt försök att hotta upp bloggen lite, vet knappt vad en jäkla htmlkod är för något.  Så om ni undrar vad tusan det är som händer så vet ni vad jag håller på med, ska försöka lägga in lite bilder i kategorispalten, eller under där ni vet och sen vill jag få bort reklamgrejen som ligger i underkant HELA tiden... inte den vanliga reklamen som ligger under första inlägget för den ska ju vara där, men den där interflorareklamen (?) den stör mig.

Vi får väl se om jag lyckas, men nu ska jag och gabbe till stan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg :)

Ha en fin tisdag / Natalie

2011-03-01 @ 11:50:51
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0