I morgon är en annan dag

Publicerat den 2011-03-02 klockan 20:06:50
Usch, jag har kännt mig super stressad idag. Jag vet inte riktigt varför, är trött och har jätteont i magen. Skippade tantgympan idag känner att jag behöver vila och stressa av lite. Var hos läkaren förrut och det var verkligen rätt dag att komma dit med tanke på hur trött jag var, i morgon ska jag tillbaka och ta en massa prover. Jag hoppas att allt står rätt till och jag hoppas att stressmagen eller vad det nu är för fel försvinner...

Gabriel mår bra idag, han har inte pratat något om busshändelsen. Jag ringde västtrafik och anmälde det som hände, sen var det inte mer med det. Jag trodde kanske att dom skulle ta mitt nummer så bussbolaget kunde ringa och be om ursäkt eller nått. Funderar på att skicka in en insändare till tidningen... ja vi får se !

Nu ska jag försöka stressa ner och ta en macka innan jag ska börja fasta inför proverna. Hoppas morgondagen blir bättre !



Hittade en gammal bild från när Jacobs döptes 2003/12 ! Den blir jag glad av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0