stress

Publicerat den 2011-06-13 klockan 14:25:43
Herregud vilken vecka jag har framför mig... klockan är 13.15 och jag är redan slut. Började dagen med introkurs för sommarjobbet, sen ska jag vidare och jobba i eftermiddag. Ikväll åker jag till Trollhättan för att gå på Högskolepresentation, prov och intervju för en utbildning jag läsa. På onsdag ska jag till Borås för ännu mer kurs, sen vidare till Göteborg för en minnestund och information från företaget. Torsdag är det kurs hemma i Ulricehamn och sen körlektion... pust och stön. Det är roligt när man har mycket att göra, men att hålla på och flacka mellan olika orter tycker jag är jobbigt. Ulricehamn - Trollhättan är ändå några mil. I vilket fall så löser det sig och förhoppningsvis så för det en massa gott med sig...

Vi har köpt hem lite ved, förra vintern hade vi ett himla meck med att hitta ved så det räckte...





i år borde vi klara oss... nu ska vi bara såga eländet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0