vågen pekar neråt

Publicerat den 2011-01-08 klockan 10:31:50
Igår var det fredag, mannen drack vin och åt hemmalagad pizza, jag gjorde en soppa och lyxade till det lite med pepsi max. Efter maten svullade familjen i sig chips men inte mamma hon åt fruktsallad.. 



Jag tyckte att det var lite orättvist igår, jag ville också flöta i mig pizza och chips. Idag känns det helt annorlunda, idag är det min vägardag och vågen pekar neråt... - 2.6 för att vara exakt. Det är bra jobbat på en vecka måste jag säga. Nu har jag bara 0,4 kvar till mitt delmål som jag ska nå 30/1... kämpar jag på riktigt bra nu kanske jag når det redan nästa vecka.


Frukost är som alla har sagt i urminnes tider, den viktigaste måltiden på dagen. Jag har svårt för frukost, speciellt nyttig sådan. Har ätit ägg i en vecka nu, så idag kände jag för lite variation - KESO !!!



ser nästan ut som fredagsmyset... inte min favorit kan jag erkänna men det går ner med lite frukt och nötter..

Kommentarer
Postat av: Jejo

Ojojoj, vad du är duktig! Vi ska käka hemmagjord pizza här idag. Har inte riktigt ändrat min kost än, annat än att ta bort godis, läsk och snacks. Jag mjukstartar kan man säga.

2011-01-08 @ 11:48:57
URL: http://jejos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0