snart är vit månad förbi

Publicerat den 2011-01-20 klockan 18:01:52
Det har gått 20 dagar och det funkar fortfarande jättefint med min vita månad. Nu kan jag inte förstå att jag har hållt på och rökt, det ser illa ut, det luktar illa och smakar ju fruktansvärt när man tänker efter.

Tyvärr har jag inte mått sådär jättebra dom senaste dagarna, jag har vart trött, haft huvudvärk och mått illa. Det går ju en massa skit nu, både magsjuka och influensa tex. Tycker inte det var längesen jag var riktigt dålig bara, men det är väl så med småbarnsföräldrar. Ringde ändå och bokade en tid hos distriktssköterskan, så jag kan ta lite prover och blodtrycket, det är lika bra så jagvet att allt står rätt till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0