The closet

Publicerat den 2011-01-30 klockan 17:48:06
Om ni trodde att jag var färdig med garderoben så trodde ni fel, därimot börjar jag få en ganska klar bild över hur det kommer att bli. Just nu nu håller jag på och målar vitt, vitt och ännu mera vitt. Tog bort den där fula mattan och under där låg såklart trägolv. Golvet slipades och målades, då såg jag tydligt vilken äckelfärg det var på väggar och tak så jag målade även det då. Nu håller jag på med listerna sen är det ganska färdigmålat.



det är ganska vitt som ni ser...

Inne i den lilla garderoben tänkte jag ha en stor spegel, sån där som står på golvet, dom tycker jag är fina. Sen beställde jag hem den där lila "pallen" från Ellos, den kommer passa jättebra. Tyvärr är det inte leverans förens 25 april... det är ju jättelångt dit, men jag antar att det får gå.
Sen sist med inte minst så ska min fina tavla hängas på plats


problemet är nu bara att det är en garderob och jag tror att det skulle sitta fint med någon typ av förvaring. Frågan är om det får plats och hur isåfall. JA ja det återstår att se... men någonstans måste ju kläderna vara som hängde där inne innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0