Nytt år

Publicerat den 2011-01-02 klockan 10:48:14
första dagen på 2011 var en toppendag och också den första dagen på min vita månad, det gick hur bra som helst. Jag tänkte inte ens på det och det är ju bra. Inget socker, nikotin, alkohol eller skräpmat alls och då var det ändå pizzans dag igår ;)

Nu sitter jag och läser på om Lchf, vet inte riktigt om jag ska testa eller inte, är lite skeptisk faktiskt. Jag vill känna att kroppen blir starkare och starkare, får för mig att man blir matt och hängig av att ta bort kolhydraterna.  Målet med att tappa ca 10 kilo som jag vill göra är inte att bli pinnsmal utan att bli stark i kroppen. Jag behöver ju givetvis träna också och jag ska snart sätta mig och skriva ett litet träningschema med mannen..

men Lchf... vågar man eller inte ? Någon som har erfarenheter ?

länktips

länktips 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0