Matmonster jagar mig...

Publicerat den 2011-01-09 klockan 22:45:55
Ja så var det söndag och jag jobbar i vanlig ordning. Såklart har jag inte planerat maten ordentligt, det blir verkligen bakläxa på det. Hade med mig en skaldjursoppa och en påse med broccoliavkok !!! jag trodde givetvis att det sistnämda också var soppa, en god mustig svampsoppa som jag har sett framimot hela dagen. Vem lägger broccoliavkok i frysen (jag) och varför ? Nu är jag hungerig och GI kan ta sig i arslet dom närmsta timmarna för här på jobbet finns endast knäckebröd och vatten.

Det går lättare och lättare med alla laster, tror ta mig tusan chips är min största last, trodde nog det var cigaretter men tydligen inte för chips är det jag vill ha.

Eftersom jag är så duktig och är helt övertygad om att jag kommer vara det månaden ut så har jag bokat in ett litet spabesök, som en morot och belöning. Tar med mig mannen också, så vi kan mysa tillsammans. Tänkte boka in sista helgen i jan men då skulle han tydligen till Paris den apan så det fick bli i feb...

logotype_2 hit ska vi (klicka på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0